Pagina instellingen

Tekstgrootte

Inloggen Social Schools | Registreren Social Schools
  • Home
  • De Bareel
    • Missie en visie
    • Kernwaarden
    • Veilige omgeving
    • Identiteit
    • Kwaliteitszorg
    • Inspectie
    • Jaarverslag
  • Organisatie
    • Team
    • Directie
    • Leerlingenraad
    • Medezeggenschapsraad
    • Oudervereniging
    • Ouderbijdrage
    • Tabijn
    • Samenwerking
    • Verhuur
  • Onderwijs
    • Visie op onderwijs
    • Aanmelden onderwijs
    • Effectieve instructie
    • Leerlab
    • Passend onderwijs
    • Schoolbibliotheek
    • Bewegingsonderwijs
    • Muziek
    • Cultuuronderwijs
    • Excursies
    • Informatiekaarten
    • Huiswerk
  • Opvang
    • Visie op opvang
    • Aanmelden opvang
    • Soorten opvang
    • Openingstijden
    • Dagindeling
    • Team
    • Tarieven
    • Rekentool voor ouders
    • KidsKonnect ouderapp
    • Pedagogisch beleid
    • Gezondheid & veiligheid
    • Oudercommissie
    • Register Kinderopvang
    • Klachtenregeling
  • Ondersteuning
    • Kinderfysiotherapie
    • Peutergym
    • Logopedie
    • Dyslexiebegeleiding
    • Ergotherapie
    • Kindercoaching
    • Inloopspreekuur
  • Ouders
    • Aanmelden
    • Schooltijden
    • Vakantierooster
    • Verlofaanvraag
    • Schoolgids
    • Ouderportaal Social Schools
    • Protocollen
  • Contact
    • Contactgegevens
  • Carrièrekansen

Klachtenregeling


Veilige omgeving
Missie en visie
In beweging
Buitenschoolse opvang

  • Visie op opvang
  • Aanmelden opvang
  • Soorten opvang
  • Openingstijden
  • Dagindeling
  • Team
  • Tarieven
  • Rekentool voor ouders
  • KidsKonnect ouderapp
  • Pedagogisch beleid
  • Gezondheid & veiligheid
  • Oudercommissie
  • Register Kinderopvang
  • Klachtenregeling

Bent u niet tevreden?

Als ouders, oudercommissie of bedrijven een klacht hebben kunnen zij zich wenden tot de coördinator opvang, of directie van De Bareel. Zij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Niet tevreden?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht via de interne klachtenprocedure? Dan kunt u uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Kinderopvang. Zij zullen uw klacht met informatie, gericht advies, bemiddeling of mediation proberen op te lossen.

Geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Kinderopvang. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat beide partijen de uitspraak moeten nakomen en dat hoger beroep tegen de uitspraak niet mogelijk is.

Hier vindt u meer informatie over het Geschilartikel

Jaarverslag klachten 2021
De geschillencommissie heeft in 2021 geen formele klachten van ouders ontvangen.

Jaarverslag klachten 2021


Uitgelicht

Kom kennismaken!

Bekijk de schoolgids

Aanmelden opvang

Onderdeel van Tabijn

De Bareel Missie en visie Kernwaarden Veilige omgeving Identiteit Kwaliteitszorg Inspectie Jaarverslag
Organisatie Team Directie Leerlingenraad Medezeggenschapsraad Oudervereniging Ouderbijdrage Tabijn Samenwerking Verhuur
Onderwijs Visie op onderwijs Aanmelden onderwijs Effectieve instructie Leerlab Passend onderwijs Schoolbibliotheek Bewegingsonderwijs Muziek Cultuuronderwijs Excursies Informatiekaarten Huiswerk
Opvang Visie op opvang Aanmelden opvang Soorten opvang Openingstijden Dagindeling Team Tarieven Rekentool voor ouders KidsKonnect ouderapp Pedagogisch beleid Gezondheid & veiligheid Oudercommissie Register Kinderopvang Klachtenregeling
Ondersteuning Kinderfysiotherapie Peutergym Logopedie Dyslexiebegeleiding Ergotherapie Kindercoaching Inloopspreekuur
Ouders Aanmelden Schooltijden Vakantierooster Verlofaanvraag Schoolgids Ouderportaal Social Schools Protocollen
Contact Contactgegevens
Carrièrekansen
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools