Tekstgrootte
Als ouders, oudercommissie of bedrijven een klacht hebben kunnen zij zich wenden tot de coördinator opvang, of directie van De Bareel. Zij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Niet tevreden?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht via de interne klachtenprocedure? Dan kunt u uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Kinderopvang. Zij zullen uw klacht met informatie, gericht advies, bemiddeling of mediation proberen op te lossen.
Geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Kinderopvang. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat beide partijen de uitspraak moeten nakomen en dat hoger beroep tegen de uitspraak niet mogelijk is.
Hier vindt u meer informatie over het Geschilartikel
Jaarverslag klachten 2021
De geschillencommissie heeft in 2021 geen formele klachten van ouders ontvangen.